دانلود رايگان کتاب دعانويسي pdf با لينک مستقيم گنجینه ای از دعاهای سنتی
نوشته شده توسط : محسن راد

دانلود رايگان کتاب دعانويسي pdf با لينک مستقيم گنجینه ای از دعاهای سنتی همراه با عبادت های مذهبی آشنا که همه جنبه های ایمان کاتولیک را پوشش می دهد. این یک منبع ساده و همه کاره برای هر کسی است که اخیراً وارد کلیسای کاتولیک شده است یا در حال بررسی آن است.
در یک جلد، این کتاب دعاها را برای مناسبت‌های مختلف و مجموعه گسترده‌ای از متون غنی دیگر را برای استفاده خصوصی و جمعی جمع‌آوری می‌کند - از جمله راهنمای زندگی مسیحی، و دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی کاتولیک شدن.دعاهای عشای ربانی اغلب از نظر دامنه محدود و سبک مدرن هستند. در مقابل، کتاب دعا برای ستایش عشا نزدیک به 2000 سال سنت دعای عشای ربانی را در بر می گیرد. ویلیام جی استوری،دانلود رايگان کتاب دعانويسي pdf با لينک مستقيم نویسنده و مورخ عبادت در سراسر کتاب، بسیاری از منابع دعای باستانی را به دقت ترجمه کرده است، که تاکنون برای کاتولیک های غیر روحانی در دسترس نبوده است.تقلید مسیح از انتشارات کتاب کاتولیک در نوع غول‌پیکر آسان‌خوان، یک نسخه زیبای جدید از کتاب اصلی و عمیقاً معنوی نوشته توماس آ کمپیس است. در این کتاب تجدید نظر شده الهام‌بخش، خوانندگان صلح و خردی را تجربه خواهند کرد که کاتولیک‌های سراسر جهان را تسکین داده است. تقلید از مسیح نشان می دهد که چگونه می توان با پیروی دقیق از الگوی مسیح، زندگی یک مسیحی را بهتر زندگی کرد. این کتاب زیبا با پوشش پارچه‌ای قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای، بخش‌هایی از تسبیح و ایستگاه‌های صلیب را نیز ارائه می‌کند که با بیش از ۴۰ تصویر زنده و تمام رنگی به تصویر کشیده شده‌اند.دانلود رايگان کتاب دعانويسي pdf با لينک مستقيم تقلید از مسیح به همه کسانی که می خواهند به فراخوان پیروی از عیسی پاسخ دهند برکت خواهد داد.کتابی بی‌نقص برای کمک به درک آسان‌تر و کاربردی‌تر آموزش تعلیمی کلیسای کاتولیک در تجربیات روزمره. این مراقبه‌های دقیقه‌ای برای هر روز از سال حاوی متنی از تعالیم، تأمل در برخی از جنبه‌های متن و دعایی برای عمل به آن است. مصور و چاپ دو رنگ. دارای نشانگر روبانی 192 صفحه، وینیل.
این کتاب عبادی ساده مملو از انواع دعاهای رایج برای استفاده در ساعات مقدس، آشتی، و مناسبت های دیگر است، مانند عبادت ها و نواها برای اوقات نماز خانواده. این مجموعه همچنین شامل دعاهای پرطرفداری مانند دعای تیر طلایی، فیض بعد از غذا، اعمال پشیمانی، ستایش های الهی، Magnificat، دعای سنت فرانسیس آسیسی و سنت توماس مور، و بسیاری دیگر است. این یک منبع عالی برای اضافه کردن به قفسه کتاب های دعای خود است.
این کتاب که ریشه محکمی در کتاب مقدس دارد، شامل مجموعه وسیعی از دعاهای ستایش عشای ربانی، مانند دعاهای مراسم عشای ربانی، دعاهای مریانی، دعاهای قدیسان، نوونا، مراسم مذهبی و غیره است.دانلود رايگان کتاب دعانويسي pdf با لينک مستقيم روکش چرمی ظاهری کلاسیک و مقاومت در برابر سایش و پارگی ایجاد می کند.در زندگی در مراسم عشای ربانی، ما با عشای ربانی به عنوان راز عید پاک، "منبع و اجلاس زندگی مسیحی" روبرو می شویم. ما از طریق کارهایی که خداوند در عشای ربانی برای ما انجام داده و می کند، با محبت خدا نسبت به خود مواجه می شویم. این کتاب راز عید پاک را ارائه می دهد که در حالت تثلیثی به عنوان مصائب، مرگ، رستاخیز و عروج عیسی و فرستادن روح القدس در پنطیکاست تعریف شده است. همچنین الهیات جدیدی را در مورد رمز و راز عید پاک بر اساس متن رها شده متی 27:46 ارائه می کند. خدا خود خدا را در عشق از طریق توده به عنوان کار مداوم رستگاری به ما تقلید می کند، و ما در پاسخ به آن عشق را تقلید می کنیم، با زندگی روزمره در مراسم عشای ربانی با تمجید از مسیح، رشد در فضیلت، غلبه بر تمایلات گناه، افزایش در معرفت خدا، و اعمال ایمان، امید و عشق.
دعا باید از جایی که هستید شروع شود، اما گاهی اوقات می‌توان فهمید که کجا هستید یا چگونه می‌توانید به «آنجا» بروید، «آنجا» جایی است که می‌تواند گفتگو آغاز شود و رابطه با خدا شکوفا شود. هلن لامبین تجربیات شخصی، حکمت از انواع سنت های مذهبی و دعاهایی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند جهش ایمان را انجام دهید. هر یک از دعاهای اصلی لامبین با قسمتی از پیام: نسخه کاتولیک/جهانی همراه است. و هر فصل برای شما فضایی دارد که بتوانید دعاهای خود را بنویسید و قسمت های مورد علاقه خود را از کتاب مقدس یادداشت کنید.








:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: